Garantijos ir prekių grąžinimas

  •  Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje
    UAB ,,EVINARA” baldams suteikia 24 mėnesių garantiją. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo dienos.
    2. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus gamintojas ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.
    3. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai, nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
    4. Garantija suteikiama tik pateikus iš žemiau išvardintų dokumentą:
    4.1. Baldų pirkimo pardavimo sutartį;
    5. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti į prekybos vietą, kurioje įsigijote baldus, įmonės elektroniniu paštu: (evinarabaldai@gmail.com, Mob.tel. +37060835808)
    6. UAB ,,EVINARA” įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 60 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Išimtiniais atvejais, gamintojas pasilieka teisę pratęsti šį terminą.
    7. Pardavėjui patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės ar komplektavimo pagrįstos, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš gamintojo:
    7.1. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; defektas gali būti šalinamas vietoje pas pirkėją, išskyrus tuos atvejus, kai būtinas yra remontas gamykloje.
    7.2. per ne ilgesnį kaip 60 darbo dienų laikotarpį pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke tuo atvėju, jeigu baldo trūkumus negalima pašalinti.
    8. Jei defektas turi būti šalinamas baldų gamykloje, Pirkėjas privalo atiduoti baldą (arba jo dalį) Gamintojo atstovui. Gamintojas neprivalo suteikti pirkėjui baldo pakaitalo remonto laikotarpiui.
    9. Jeigu Pirkėjas neleidžia Gamintojui šalinti defekto arba atsisako suteikti baldą (ar jo dalį) remontui gamykloje yra traktuojama, kad Pirkėjas atsisako teisės į nemokamą garantinį aptarnavimą, numatytą šiame garantijos talone.
    10. Gamintojas nėra atsakingas už gaminio trūkumus, kurie buvo aptarti sutartyje, arba apie kuriuos pirkėjas žinojo ar turėjo žinoti įsigyjant baldą (baldai iš ekspozicijos, baldas su defektais, ir kt.)
    11. Priimdami minkštus baldus:
    11.1. Patikrinkite jų komplektaciją:
    11.2. Apžiūrėkite baldų išorę (audinius, dekoratyvios medienos spalvą ir pan.) ar nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų;
    11.3. Prašykite, kad Jums parodytų mechanizmų veikimą ir išbandykite juos;
    11.4. Radę trūkumų, juos parodykite baldus pristačiusiems darbuotojams. Vėliau pretenzijos dėl nepastebėtų išorinių pažeidimų nebus priimamos;
    12. Priimdami korpusinius baldus:
    12.1. Patikrinkite jų komplektaciją:
    12.2. Apžiūrėkite baldų išorę (baldo fasadus, dekoratyvios medienos spalvą ir pan.) ar nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų;
    12.3. Prašykite, kad Jums parodytų mechanizmų veikimą ir išbandykite juos;
    12.4. Radę trūkumų, juos parodykite baldus pristačiusiems darbuotojams. Vėliau pretenzijos dėl nepastebėtų išorinių pažeidimų nebus priimamos;
    13. Atsiimant prekės iš Pardavėjo sandelio ar pardavimo vietos, Pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę prieš jos priėmimą. Pretenzijos dėl prekių kokybės(išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužimai ir kitokio pobūdžio sugadinimai atsiradę traspotojant/surenkant/nešant dėl pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo)
    nėra priimamos iš pirkėjo po prekės atsiėmimo iš Pardavėjo sandėlio ar pardavimo vietos.
    14. Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
    14.1. Nepateikia baldo pirkimo sutarties ar kitų pirkimą įrodančių dokumentų;
    14.2. Pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių; prekės buvo transportuojamos, eksplotuojamos netinkamai arba sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
    14.3. Baldai nukentėjo dėl ,,Force majaure” (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);
    14.4. Baldai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu
    14.5. Baldai nukentėjo nuo gyvūnų
    14.5. Baldai buvo remontuojami pirkėjo arba trečių asmenų.
    14.6. Baldinis audinis, oda ar dirbtinė oda nukentėjo nuo netinkamų valymo procedūrų.
    14.7 Baldai buvo montuojami pirkėjo arba trečių asmenų
    15. Natūralios savybės nelaikomos prekių kokybės trūkumu:
    15.1. Atskirų minkštų baldų elementų kietumo lygių skirtumai, atsiradę kaip konstrukcinių sprendimų rezultatas
    15.2. Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas, pvz. audinio, dirbtinės ar natūralios odos tempimasis, laisvumas, apsitrynimas siūlių vietoje, odos blizgėsis. Sėdimose dalyse naudojimo metu iš audinio gali susidaryti lengvos klostės- tai yra tempimo pasekmė ir nėra medžiagos defektas.
    15.3. Spalvų skirtumų nukrypimas. Spalvos skirtumai tarp pavyzdžio pirkimo metu ir galutinio produkto gali skirtis. Dėl dažymo technologijų nėra absoliučios garantijos, kad pavyzdėlio spalva su galutinio produkto spalva visiškai sutaps.
    15.4. Natūralios odos požymiai (pvz.; įbrėžimai, randai, vabzdžių įkandimai, grūdėtumas, tekstūros ir minkštumo - kietumo skirtumai).
    15.5. Atskirų gaminių odos atspalvis nežymiai gali skirtis. Ant odos esantys tekstūros skirtumai, įbrėžimai, randai ar vabzdžių įkandimai, tam tikras grūdėtumas, atsiradęs ne gamybos metu, yra natūralios odos savybės. Naudojant baldus ilgesnį laiką odos atspalvis bei blizgumas gali kisti, gali atsirasti odinio apmušalo laisvumas, tai yra taip pat natūralios odos savybės
    15.6. Odos ar eko odos kvapas
    15.7. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai.
    Pastaba. Rinkdamiesi baldinį audinį atkreipkite dėmesį į jo technines charakteristikas ir priežiūros būdus. Baldinio audinio, natūralios odos ir eko odos laisvumas ant minkšto baldo yra leistinas, nes atsiranda del natūralaus audinio tempimosi.


    DĖMESIO!
    Pirkėjo reikalavimas pakeisti Prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas dėl šių priežasčių: jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ir/ar komplektiškumas.


    Svarbu:
    Kilus klausimams dėl baldų priežiūros, surinkimo ar valymo instrukcijų būtinai kreipkitės šiais kontaktais evinarabaldai@gmail.com, tel.: +370 608 35 808.
    Garantijo teikėjas: Uždaroji akcinė bendrovė „EVINARA“,
    juridinio asmens kodas 304590843, buveinės adresas – SAULĖS G. 7, Ažulaukės k., Riešės sen., Vilniaus rajonas,
    Tel.: +370 608 35808, el. paštas:evinarabaldai@gmail.com